Due to the severe weather events in Ontario, we are currently experiencing higher-than-normal call volumes. We appreciate your patience.
Compensation: $42 000 – $44 000 /year* (full-time / permanent)
On Side Restoration is looking for an Overnight Customer Experience Specialist (CES) to join our amazing Contact Centre team! This position is remote (home based) from any location that On Side has a branch location in.
The prime mission of the customer experience team is to ensure all customer inquiries are answered in a timely, professional and friendly manner. CES’s ensure positive experiences by offering quality communication and following On Side’s service level agreements.
Customer Experience Specialists are responsible for:
What you bring:
Schedule: 10:00 PM EST – 6:30 AM EST
Please note Training hours may differ from the regular schedule. Details regarding the training schedule will be provided during the hiring process.
To Note
What’s in it for you?
We’re an established company in a growing industry and we need awesome people! We WANT you to be fulfilled by your work, we WANT you to enjoy the people you work with and we WANT to provide you with learning and advancement opportunities. We also love that we’re able to provide an employee assistance program, excellent health plan which includes extended medical (chiropractic, massage, acupuncture, vision, and more!) dental, long-term disability (LTD) and life insurance.
We provide on the job training with opportunity for development—promotions and national career movement are yours for the taking (well, with a few months under your belt). At On Side we work hard to embrace diversity and inclusion and encourage everyone to bring their authentic selves to work every day.
Get on our side! Both major weather disasters and minor accidents involving water, fire, and more happen every day, and in our industry this is how we keep busy, restoring properties 24 hours per day, 7 days a week. Mother Nature usually doesn’t wait for an invitation, but we’re in the business of dealing with party crashers, and we’ve done it for over 40 years! We have branches from Victoria, BC to St. John’s, Newfoundland and (almost) everywhere in between. Our fantastic team of over 1,800 employees stretches far and wide across Canada, and we’re growing—YOU could be the next great addition!
______________________________________________________________________________________________________________________________
Compensation: $42 000 – $44 000 /année* (temps plein / permanent)
On Side Après-Sininstre est à la recherche d’un(e) Spécialiste de l’expérience client – Quart de nuit pour rejoindre notre formidable équipe du Centre de contact !
Ce poste est en télétravail (à domicile) et peut être effectué depuis n’importe quelle ville où On Side possède une succursale.
La mission principale de l’équipe de l’expérience client est de s’assurer que toutes les demandes de renseignements des clients sont traitées avec rapidité de façon professionnelle et amicale. Les ACC assurent des expériences positives en offrant une communication de grande qualité tout en respectant les accords de niveau de service de On Side Après-Sinistre.
Les agents du centre de contact sont responsables de ce qui suit :
Ce que vous apportez :
Horaire: 22h EST – 6h30 EST
Veuillez noter les heures de formation peuvent différer de l’horaire habituel. Les détails concernant l’horaire de formation seront fournis au cours du processus d’entrevue.
À noter
Quels sont les avantages pour vous?
Nous sommes une entreprise bien établie dans un secteur en pleine croissance et nous avons besoin de personnes extraordinaires! Nous VOULONS que vous soyez épanoui dans votre travail, nous VOULONS que vous appréciiez les personnes avec lesquelles vous travaillez et nous VOULONS vous offrir des opportunités d’apprentissage et d’avancement. C’est avec plaisir que nous vous offrons un programme d’aide aux employés, un régime d’épargne-retraite collectif, et un régime d’assurance santé qui comprend une couverture médicale complémentaire (notamment chiropractie, massages, acupuncture, vision, et plus encore!), une assurance dentaire, une assurance invalidité de longue durée (ILD) et une assurance vie. Chez On Side, nous travaillons dur pour adopter la diversité et l’inclusion et nous encourageons chacun à apporter sa véritable personnalité au travail chaque jour.
Faites équipe avec nous!
Les catastrophes météorologiques majeures et les accidents mineurs impliquant l’eau, le feu et autres se produisent tous les jours, et dans notre industrie, c’est notre occupation, et nous nous chargeons de la restauration de propriétés 24 heures sur 24, 7 jours sur 7. Parce que mère Nature a plus d’un tour dans son sac, nous sommes là pour limiter les surprises, et ce, depuis plus de 40 ans!
Vous trouverez nos succursales de Victoria, en Colombie-Britannique, à St. John’s, à Terre-Neuve, et presque partout entre ces deux villes. Notre équipe exceptionnelle, qui compte plus de 2 000 employés, s’étend d’un bout à l’autre du Canada, et nous sommes en pleine croissance. VOUS pourriez faire partie de notre équipe!
© 2024 On Side Restoration. All Rights Reserved. | Quebec: RBQ license 5768-1322-01